STRATEGIES
FOR A BETTER WORLD
ANALYS • KOMMUNIKATION • RÅDGIVNING • STRATEGI • WORKSHOPS
Redén Communication hjälper klubbar, föreningar, förbund och ideella organisationer att skapa mervärde, stärka sina rättigheter och förtydliga sina erbjudanden.
Med lång erfarenhet som rådgivare inom rättigheter och flera år på den kommersiella sidan förstår vi sponsringsmarknaden både som köpare och som ägare av rättigheten.
Redén Communication arbetar grundligt, noggrant och har en tydlig process;
från analys till utvärdering och mätning.
Redén Communication hjälper klubbar, föreningar, förbund och ideella organisationer att skapa mervärde, stärka sina rättigheter och förtydliga sina erbjudanden.
Med lång erfarenhet som rådgivare inom rättigheter och flera år på den kommersiella sidan förstår vi sponsringsmarknaden, både som köpare och som ägare av rättigheten. Redén Communication arbetar grundligt, noggrant och har en tydlig process; från analys till utvärdering och mätning.
ANALYS
KOMMUNIKATION
RÅDGIVNING
STRATEGI
WORKSHOPS
ANALYS
Djupgående analys av rättigheten och paketering av samarbetet.
VÄRDERING
Värdering av rättigheten och varumärket.
PAKETERING
Paketering och konceptualisering
av rättigheten.
IMPLEMENTERING
Implementering av paketeringarna hos nya och befintliga kunder.
MÄTNING
Mätning i form av
varumärke / kundnöjdhet både
internt och externt.
UTVÄRDERING
Uppföljning och utvärdering
av nya paketeringen.
Mitt motto är att skapa unika kreativa sätt inom kommunikation och sponsring som leder till ökade intäkter – på ett sätt som tar hänsyn till hållbarhet, välmående och hälsa.
Jag har lång och bred erfarenhet inom kommunikation och sponsring. Jag har jobbat som konsult och uppdragsgivare både i näringslivet, byråbranschen och den ideella sektorn. Mitt mål är att hjälpa mina kunder att skapa förutsättningar för bättre relationer och ett mer resultatdrivet tänkesätt.
Jag har stor kunskap inte bara om hur man bäst jobbar med sponsring, utan också vilka behov som företag och föreningar har – och kan mötas i. Vilket i sin tur, återigen, betyder ett konkret förbättrat resultat för alla parter. Jag är också van att inspirera och coacha teamet internt för att hitta nya idéer och skapa nya intäkter. Jag värdesätter en nära kontakt med kunden. Låt oss tillsammans skapa engagemang och hitta nya vägar för ditt sponsringsarbete.
OM MIG,
MARIA
Mitt motto är att skapa unika kreativa sätt inom kommunikation och sponsring som leder till ökade intäkter – på ett sätt som tar hänsyn till hållbarhet, välmående och hälsa.
Jag har lång och bred erfarenhet inom kommunikation och sponsring. Jag har jobbat som konsult och uppdragsgivare både i näringslivet, byråbranschen och den ideella sektorn. Mitt mål är hjälpa mina kunder att skapa förutsättningar för bättre relationer och ett mer resultatdrivet tänkesätt.
Jag har stor kunskap inte bara om hur man bäst jobbar med sponsring, utan också vilka behov som företag och föreningar har – och kan mötas i. Vilket i sin tur, återigen, betyder ett konkret förbättrat resultat för alla parter. Jag är också van att inspirera och coacha teamet internt för att hitta nya idéer och skapa nya intäkter. Jag värdesätter en nära kontakt med kunden. Låt oss tillsammans skapa engagemang och hitta nya vägar för ditt sponsringsarbete.
Maria Redén
Grundare
Redén Communication
maria@redencom.se
INSPIRERANDE
WORKSHOP
För föreningar, organisationer och klubbar som vill utveckla sitt sponsorskap.
Lika viktigt som det är att ha en fin strategi, lika viktigt är det att kunna sälja och förstå vad köparen behöver. Hur ser näringslivet på sponsring? Vad förväntar de sig? På vilket sätt väljer de sponsringsprojekt?
Med ena foten i sälj, andra foten på köparsidan, har jag lång erfarenheten och förståelsen för vad som förväntas, jag kan inspirera och engagera företagsledning samt medarbetare att hitta nya
vägar och stärka sitt erbjudande.
Vill du och ditt team bli inspirerade och
utveckla er sponsring?